
Νέο πρόγραμμα απασχόλησης για 8.000 ανέργους άνω των 55 ετών αναμένεται να ενεργοποιήσει μέσα στον Ιούλιο η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης, με στόχο τη στήριξη πολιτών που χρειάζονται επιπλέον ένσημα για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
Το πρωτότυπο άρθρο https://pelop.gr/dypa-programma-anergoi-ano-55/ ανήκει στο Ειδήσεις και νέα τώρα – Πάτρα Ελλάδα – Pelop.gr .
