
Νέο πρόγραμμα απασχόλησης που αφορά 8.000 ανέργους ηλικίας άνω των 55 ετών αναμένεται να ενεργοποιηθεί από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) μέσα στον Ιούλιο, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αποκτήσουν τα απαραίτητα ένσημα για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
