
Σε μια κομβική θεσμική αλλαγή που σηματοδοτεί το οριστικό πέρασμα της ελληνικής οικονομίας από την αμυντική διαχείριση των κρίσεων στη φάση της στρατηγικής ανάπτυξης προχωρά η κυβέρνηση, με τη μετονομασία του Υπερταμείου σε «Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο
