
Από τη μία έχουν την ευκαιρία να «ψαλιδίσουν» φορολογητέο εισόδημα και από την άλλη -ειδικά για το «χτίσιμο» του αφορολογήτου- μπορούν να εξασφαλίσουν παραστατικά από συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες τα οποία μετρούν «διπλά». Τα εν λόγω καθεστώτα έχουν ισχύ ως το τέλος της χρονιάς, ενδέχεται όμως να παραταθούν.Ως τις 31 Δεκεμβρίου του 2026, λοιπόν, παραμένει σε ισχύ η πρόσθετη έκπτωση φόρου για τους πολίτες που εξοφλούν με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής 20 κατηγορίες ελεύθερων επαγγελματιών, που δραστηριοποιούνται σε κλάδους οι οποίοι χαρακτηρίζονται ως υψηλής φοροδιαφυγής.Η συνολική αξία των εν λόγω συναλλαγών, εκπίπτει κατά 30% από το εισόδημα του φορολογούμενου και μέχρι του ποσού των 5.000 ευρώ, με το κέρδος να είναι ανάλογο του εισοδήματος του φορολογούμενου.2. Εργασίες υδραυλικού, ψυκτικού, συντηρητή θέρμανσης
3. Εργασίες ηλεκτρολόγου
4. Εργασίες μόνωσης, τοιχοποιίας, σοβατίσματος, τοποθέτησης πλακιδίων
5. Εργασίες ξυλουργού
6. Εργασίες τοποθεσίας στέγης και παραθύρων λαμαρίνας κ.λπ.
7. Εργασίες σκυροδέματος
8. Υπηρεσίες ταξί
9. Κομμωτήρια, κουρεία και καταστήματα ομορφιάς
10. Υπηρεσίες κηδειών
11. Υπηρεσίες μασάζ
12. Υπηρεσίες φυσικής ευεξίας
13. Υπηρεσίες καθαρισμού και οικιακές υπηρεσίες
14. Ανάπτυξη φωτογραφιών
15. Σχολές χορού
16. Γυμναστήρια και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου με συνδρομή
17. Διάφορες υπηρεσίες ελεύθερου χρόνου
18.Προσωπική φροντίδα και νοσηλεία (εξαιρούνται νοσοκομειακές δραστηριότητες)
19. Νομικές υπηρεσίες
20. Υπηρεσίες φροντίδας παιδιών.Διπλό κέρδος όσον αφορά στο «χτίσιμο» του αφορολογήτου συνεχίζουν να προσφέρουν και οι ιατρικές δαπάνες, καθώς μετρούν εις διπλούν για την κάλυψη του 30% του εισοδήματος που απαιτείται να δηλωθεί μέσω ηλεκτρονικών αποδείξεων.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Οικονομία Archives – Φωνή Μαλεβιζίου .
