Skip to content
Λιγότερο απο 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Ο ΟΔΔΗΧ ετοιμάζει τρεις επανεκδόσεις ομολόγων μέχρι τέλος του 2026 – Το πρόγραμμα δημοπρασιών

Ο  ΟΔΔΗΧ (Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους) σχεδιάζει τρεις επανεκδόσεις ομολόγων του ελληνικού Δημοσίου για το δεύτερο εξάμηνο του 2026.

Ο ΟΔΔΗΧ θα ανακοινώνει την τελική απόφασή του αναφορικά με  τη διενέργεια της προγραμματισμένης δημοπρασίας το ISIN (International Securities Identification Number) των εκδόσεων ΟΕΔ που θα δημοπρατηθούν και το ύψος των δημοπρατούμενων ποσών, μία ημέρα πριν από την ημερομηνία εκάστης δημοπρασίας, λαμβάνοντας υπόψη τη σχετική πληροφόρηση από την ομάδα των Βασικών Διαπραγματευτών Αγοράς.

Υπενθυμίζεται ότι το ελληνικό Δημόσιο έχει αντλήσει από τις αγορές ομολόγων από την αρχή του 2026 περίπου 7,5 έως 8 δισ. ευρώ, καλύπτοντας σχεδόν το 95% του ετήσιου δανειακού προγράμματος.

Ο ΟΔΔΗΧ είχε θέσει ως αρχικό στόχο για το έτος την άντληση συνολικά 8-9 δισ. ευρώ, επιλέγοντας μια συντηρητική στρατηγική δανεισμού λόγω των υψηλών ταμειακών διαθεσίμων της χώρας.

Σημειώνεται πως η τελευταία έξοδος στις αγορές με επανέκδοση (reopening) του 10ετούς ομολόγου, πραγματοποιήθηκε στις 11 Ιουνίου αντλώντας επιπλέον 3 δισ. ευρώ. Η ζήτηση έφτασε τα 36 δισ. ευρώ και το επιτόκιο διαμορφώθηκε κοντά στο 3,75%.

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.newsit.gr/oikonomia/agores/o-oddix-etoimazei-treis-epanekdoseis-omologon-mexri-telos-tou-2026-to-programma-dimoprasion/4710713/ ανήκει στο Αγορές – NewsIT .