Skip to content
Λιγότερο απο 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Στα υψηλά 17ετίας το χρηματιστήριο -Επιασε τις 2.500 μονάδες -Πολλά ρεκόρ

Μετά από σχεδόν 17 χρόνια

Η σημερινή ημέρα μπορεί να αποδειχθεί μία ιστορική ημέρα για το ελληνικό χρηματιστήριο, που αφήνει οριστικά πίσω αδυναμίες, στρεβλώσεις και “καχεξία” που του κληροδότησε η μεγάλη οικονομική και δημοσιονομική κρίση της προηγούμενης δεκαετίας.
 Στο ταμπλό των τραπεζικών μετοχών Eurobank και Optima +2,2%, Εθνική και Πειραιώς +1,3%, Alpha Bank +1,1%. Αμετάβλητη η Τρ. Ελλάδος, στο κόκκινο  θετικό πρόσημο Εθνική +1%, Στο κόκκινο  CrediaBank -1,2%, Κύπρου -0,2%.

Στα εμποροβιομηχανικά και λοιπά blue chips συνεχίστηκε η φρενήρης κούρσα της ΕλβαλΧαλκόρ (ΕΛΧΑ), με +7,7%. Ακολούθησαν η μητρική της Βιοχάλκο +4,3%, Aktor +3,8%, Cenergy +2,9%, Motor Oil και ΕΛΠΕ +2,2%, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ +2%, Metlen +1,1%, Τιτάν και Coca-Cola +1%.  

Απώλειες κατέγραψαν οι ΟΤΕ -1,7%, Allwyn και Lamda -1,2%, ΕΥΔΑΠ -0,6%

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.sofokleousin.gr/agores/sta-ypsila-17etias-to-xrimatistirio-epiase-tis-2500-monades-polla ανήκει στο Αγορές .